Horoscop 2024
Brăţara Rudraksha
Cercetatorii de la NASA afirma ca oamenii vor descoperi forme de viata extraterestra in urmatorii 20 de ani, dar acestea se vor afla, cel mai probabil, in afara Sistemului Solar.
Penny Market devine primul sponsor al naționalelor de juniori, junioare și tineret prin extinderea parteneriatului cu Federația Română de Fotbal
Penny Market, parte a grupului german REWE, extinde parteneriatul cu Federația Română de Fotbal pentru încă patru ani și susține noi echipe reprezentative și competiții. Suportul acoperă, în premieră, reprezentativele de juniori și junioare, precum și de tineret, dar și primele ligi din futsal și fotbalul feminin.
Conform contractului, noul patener al federaţiei va oferi şi bonusuri pentru performanţa sportivă realizată de echipa naţională.
Penny Market, parte a grupului german REWE, extinde parteneriatul cu Federația Română de Fotbal pentru încă patru ani și susține noi echipe reprezentative și competiții.
Retailerul, care este și furnizorul oficial al echipelor naționale pentru diferite categorii de produse, devenit sponsor al echipei naționale de seniori încă din 2015, va susține de acum și:
• Echipa Națională de Fotbal Under 21 – Masculin
• Echipa Națională de Fotbal Under 19 – Masculin
• Echipa Națională de Fotbal Under 18 – Masculin
• Echipa Națională de Fotbal Under 17 – Masculin
• Echipa Națională de Fotbal Under 16 – Masculin
• Echipa Națională de Fotbal Under 15 – Masculin
• Echipa Națională de Futsal – Masculin
• Echipa Națională de Futsal U21 – Masculin
• Liga 1 de Futsal – Masculin
• Echipa Națională de Fotbal - Feminin
• Echipa Națională de Fotbal Under 21 – Feminin
• Liga 1 – Feminin
“Experiența celor trei ani de parteneriat cu FRF ne-a arătat importanța de a fi aproape de clienții noștri în toate aspectele vieții lor, de a ne bucura împreună cu ei la meciuri, de a susține împreună sportivii preferați, de a ne simți parte din aceeași echipă. Odată cu reînnoirea acestui parteneriat și cu susținerea noilor echipe, ne propunem să ne implicăm din ce în ce mai mult în dezvoltarea fotbalului românesc ”, a declarat la conferinta de presa Dennis Biernatzki, Director General REWE România.
“Suntem onorați de extinderea parteneriatului cu REWE Group, o companie care întărește acum relația specială pe care o are cu fotbalul românesc. Strategia FRF și rezultatele obținute în urma implementării acesteia prin dezvoltarea fotbalului la nivel de copii și juniori, a fotbalului feminin și a a celui în sală sunt subliniate de acest pas important pe care îl facem astăzi. Pentru prima oară, reprezentativele de juniori și tineret, masculin și feminin, vor avea un partener dedicat. Totodată, susținerea competițiilor de futsal și fotbal feminin se consolidează”, precizeaza președintele FRF, Răzvan Burleanu.
"Penny Market va continua să vândă echipamentul oficial al Echipei Naționale de Fotbal a României, dar și accesorii pentru suporterii fotbalului, în cele 227 de magazine la nivel național" spune Daniel Gross, directorul general al companiei
Despre Penny Market
Penny Market este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de 3 centre logistice situate în localitățile: Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău. În prezent, REWE România deține 227 de magazine Penny Market la nivel național și activează cu un număr de peste 4.300 de angajați.
REWE Group, compania germană care administrează supermarketurile Penny Market & XXL Mega Discount, are parteneriate şi cu cluburile 1. FC Koln, Borussia Dortmund, Eintracht Frankfurt şi Austria Vienna.
reporter -nicolina garici