Home
Stiri
Economie
Banci & Finante
IT & C
Evenimente
Cultura
Sanatate
Politica
Externe
Sport
Turism
Auto
Arhiva










Citeste pe Go4It

Probleme pentru utilizatorii WhatsApp: Hackerii pot accesa imagini private din funcția View Once (Software)



Horoscop 2024







 
Bratara Rudraksha

Brăţara Rudraksha


Cercetatorii de la NASA afirma ca oamenii vor descoperi forme de viata extraterestra in urmatorii 20 de ani, dar acestea se vor afla, cel mai probabil, in afara Sistemului Solar.
 

 



Doodle Fruit Games 2016 - g.co/fruit


METRO România lansează cea de-a patra ediție a “România: Ghid de turism "


Imagini pentru poze cu memento bus
 

 

A FOST LANSATĂ A PATRA EDIȚIE A “ROMÂNIA: GHID DE TURISM”, O INIȚIATIVĂ METRO PENTRU SUSȚINEREA ȘI PROMOVAREA TURISMULUI AUTOHTON

 

București, 26 martie 2024 – METRO România lansează cea de-a patra ediție a “România: Ghid de turism”, parte într-o serie de proiecte METRO care au ca scop susținerea industriei HoReCa, după ce, în luna ianuarie, compania a lansat platforma ”Vis de Antreprenor”, alăturându-se altor inițiative precum parteneriatele cu HORA, FIHR, Flavours of Romania și Destinația Anului, dar și proiectelor de informare și educare precum ghidul cu tendințe și recomandări pentru restaurante, locații pentru evenimente sau HACCP.

România: Ghid de turism” își propune să stimuleze turismul intern și să sprijine pasionații de călătorii în descoperirea frumuseților tării noastre. Disponibil momentan în limba română și, începând cu luna mai, în limba engleză, este gândit ca un instrument de susținere activă a antreprenorilor care stau la baza dezvoltării turismului autohton, promovând România ca destinație turistică de top și susținând în același timp comunitatea HoReCa locală.

Noua ediție a ghidului aduce în atenția călătorilor peste 280 de obiective turistice, meticulos selectate și prezentate pe regiuni istorice. De la Muntenia la Transilvania, de la Maramureș la Dobrogea, ghidul explorează diversitatea culturală și peisagistică a României. Disponibil gratuit pe metro.ro, ghidul este o resursă valoroasă pentru oricine dorește să descopere autenticitatea și frumusețea țării noastre. Pe lângă prezentarea obiectivelor turistice, ediția actuală a „România: Ghid de turism” oferă peste 280 de recomandări de cazare și restaurante, toți partenerii recomandați fiind clienți METRO, subliniind motto-ul companiei „Succesul tău e afacerea noastră”.

Proiectul „România: Ghidul de Turism” s-a născut acum patru ani, ca un angajament ferm pentru a sprijini sectorul HoReCa, care a traversat momente dificile în timpul pandemiei. Acest ghid captează esența și spiritul antreprenorial al României, punând în lumină antreprenorii noștri dedicați din turism. La METRO, nu ne considerăm doar furnizori, ci parteneri ai acestor oameni îndrăzneți, care își asumă riscuri și muncesc cu pasiune zi de zi. Fiecare recomandare de cazare sau restaurant din ghidul nostru reprezintă o poveste de succes, un vis transformat în realitate, iar noi suntem mândri să fim alături de clienții noștri în această călătorie. Rolul nostru transcende simpla afacere - ne angajăm să fim susținători ai viziunii și ambiției antreprenorilor locali, facilitând conexiuni care îmbogățesc și diversifică experiența turistică românească, iar acest ghid reprezintă doar o mică parte din inițiativele pe care le avem în plan pentru a fi cât mai aproape de industria ospitalității”, afirmă Adrian Ariciu, CEO la METRO  România.

Lansarea ediției a 4-a din „România: Ghid de turism” vine după ce, la început de an, METRO  a anunțat parteneriatul cu „Destinația anului”, cea mai mare competiție turistică din România, și a inițiat în paralel platforma de comunicare proprie - „Vis de antreprenor”. Nucleu acestei platforme este reprezentat chiar de site-ul metro.ro/visdeantreprenor, un loc unde clienții METRO din industriile ospitalității și comerțului tradițional au oportunitatea de a-și împărtăși poveștile de succes, provocările întâmpinate și lecțiile învățate pe parcursul călătoriei lor în antreprenoriat, iar METRO le promovează pe canalele digitale sau radio sau TV sau în presă. METRO își propune, astfel, să inspire și să susțină spiritul antreprenorial în România, aducând laolaltă o comunitate de antreprenorii, fie ei experimentați, sau la început de drum.

Ioana Dimitriu

PR Manager

 







Alte Stiri
  • Fondul Proprietatea a vandut grupului ceh CEZ participatiile detinute la CEZ Distruibutie si CEZ Vanzare pentru o suma totala de 229,5 milioane de euro, corespunzator unui pret pe actiune de 10,70 euro, banii fiind transferati in conturile Fondului Proprietatea
  • UE ia măsuri de limitare a riscurilor pentru sănătate generate de expunerea la zgomotul emis de playerele audio personale. Consumatorii vor beneficia de noi setări din fabrică ale playerelor audio personale, care vor respecta nivelurile sigure de expunere.
  • Amenzi usturatoare pentru francezi. Legislatorii francezi au aprobat o noua lege prin care spera sa opreasca descarcarile ilegale de filme si muzica. Prin noua lege, cei care vor descarca ilegal de pe internet filme sau muzica vor putea primi o amenda de pana la 300.000 de euro, putand chiar sa riste inchisoarea.

Institutii din Romania

Link-uri Utile



CONTACT
Ziarul Afacerilor
 Tel/ Fax: 021 313 23 75 
Email: redactia@ziarul-afacerilor.ro
click  aici

Director:
Maria Nicolae Spiridon

Redactor Sef:
Nicolina Garici
Email: nicolinagarici@yahoo.com
click  aici